Bra ledig dag :)

Vardag / Permalink / 1

Åh vilken härlig dag! Strålande solsken och runt 18 grader varmt. Jag och Andrew var  båda lediga, äntligen!! Vi gick till en resturang som heter Bills igårkväll, vi hade ett presentkort från i julas. Plus att dom tog av efterrätten från vår slutnota eftersom fisken jag hade beställt till att börja med hade tagit slut. Det gjorde inte mig något alls, jag beställde ju bara något annat. Men var ju snällt av dom att inte ta betalt för efterrätten då hehe! 


Idag hade vi lång sovmorgon, så gött! Jag gick till gymmet, och sedan slappade vi hemma en stund innan vi gick på vio och såg Kong! Den var väldigt underhållande faktiskt haha! 

Bara tre dagar kvar av jobb, sedan har jag en vecka ledigt Woho! :D 



#1 - - Annika:

Oj! 18 grader varmt? Guud så härligt! Här är typ 5+ o jag vill typ byta till sommarkläder direkt! Haha! Skönt med ledig vecka snart👏🏻

Svar: Ja det varade en dag haha! Nu är det nere runt 11-12 grader varje dag. Strålande sol idag dock :) gött
Charlotte

Till top