Söndag!

Vardag / Permalink / 0
Nu är det bara en vecka kvar till halvmaran, så jag är tvungen att bestämma mig. Det blir inget springade för min del. Känns givetvis skitsurt, men det går liksom inte att springa. Jag blickar framåt istället, går till gymmet och äter bra! Jag får heja på Andrew, Kat och Helen helt enkelt. Jag vet ju hur tufft det är, har ju sprungit en förut! 

Idag har jag varit ledig. Jag har pluggat en hel del. Det jag pluggar nu är rätt svårt, statistik och måste kunna göra grafer och sådär. Måste lära mig mer om hur Apple Numbers fungerar så jag förstår hur jag ska göra graferna. Var ju ett tag sedan man behövde hålla på med sådant! Verkar heller inte finnas några uppdatera tutorials för numbers, hittar massa gamla version men vill ju att det ska se ut som Numbers som jag använder. Aja!
 
Leanne har sagt att hon ska köpa min Macbook woho! 300 pund får jag för den, och Andrew bör få minst 200 för sin också så det drar av 500 pund på iMacen. Gött! Mindre att betala tillbaka varje månad då, gött! 
Till top