Våren är här!

Vardag / Permalink / 0
Så gött med vår! Inte alltid det bästa vädret varje dag, men det är mildare och ljusare och vissa körsbärsträd har börjat blomma vilket är såååå fint! Påskliljor slår upp överallt och mitt humör stiger med dom hehe! 
 
Idag efter jobbet gick jag till gymmet och styrketränade! Det var dags för benen idag. Känns så bra att träna nu igen eftersom jag inte kan springa. Äter bättre också, mår ju så mycket bättre då. 
Nu har jag bara imorgon och en vecka kvar att jobba och sedan är jag ledig en hel vecka! Längtar! Har ju halvmaran nästa Söndag, men tror inte jag kommer kunna springa tyvärr eftersom min fot fortfarande gör ont. Känns riktigt surt men sånt är livet ju, bara att fortsätta gå till gymmet och heja på alla min vänner som ska springa! Ska i alla fall ut den kvällen och äta på en ny resturang som heter 7Bone. Tydligen gör dom gydomliga hamburgare. Vi får se hehe! 
Till top