Nähepp

Vardag / Permalink / 1
Ja ni. 
 
Jag orkade ju såklart inte vänta längre så jag tog mod till mig och skrev till killen på jobbet på instagram chat och frågade om han ville ta en drink någon gång. 
 
Han sa att det lät bra och om jag ville lyssna på massor med berättelser som inte verkade ha varken ett slut eller en mening så var han min man. Men för att ge full information så har han någon i sitt liv som inte skulle bli glad om det var mer än bara socialt. 
 
ÅHHHHH 
 
Så jag svarade att även fast jag gillade berättelser utan slut eller mening, så frågade jag för att jag trodde han var singel och nu kände mig lite bortgjord men aja. 
 
Han svarade snälla var inte det, att han var verkligen jättesmickrad och hade älskat att tråka ut mig till döds. Att det var dålig timing och att jag tyvärr måste fortsätta stå ut med hans konstigheter i köket. 
 
JAG. DÖR. 
 
VARFÖR är någon så fin inte tillgänglig för mig haha? Aja. Var ju skönt att jag fick veta det nu istället för att fortsätta försöka flörta i flera veckor eller månader till HAHA. 
#1 - - Beatrice:

Du är modig!❤️ Nästa gång du vågar vara modig kanske det blir helt underbart bra🌸

Till top