Portsmouth

Vardag / Permalink / 0
Lördagen efter min födelesdag åkte jag ner till Portsmouth och träffade Amy för att fortsätta fira! Vi gick ner till havet och längs med stranden, och sedan gick vi upp till Palmerstone Road och drack ett par drinkar innan middagen. 
 
Jag drack Prosecco eftersom jag fyllde år! 
 
 
Amy ville att jag skulle ta bild på henne, det tog flera försök innan hon blev nöjd haha! 
 
 
Sedan gick vi till en resturang vi fått rekommenderat och som låg run hörnet: Sant-Yago! Det var dags för Tapas...!! 
 
 
Mysfaktorn var hög. 
 
 
Och maten var helt SJUK god! Vi beställde tonfisktartar, Fläsk crackling, svampbruschetta, fläskbitar i whiskeymarinad och haloumispett och allt var himmelskt! Fläsket var kanske min favorit.. fast svampen var sinnes också...! 
 
 
Jag åt såklart efterätt - citroncheescake! 
 
 
Nästa morgon träffade jag Amys nya flickvän Leanne och vi gick ner till havet igen. Var en så så himla härlig dag, soligt och varmt! Perfekt Söndag att tillbringa längst stranden. 
 
 
Vi gick till en mysig resturang och åt frukost. Det blev smashed avocado på bröd med ägg och bacon och tomater. Med andra ord, den perfekta frukosten...!
 
 
Hej båtar! Jag köpte en glass (som var SÅ god!) och njöt av solen och sällskapet. 
 
 
Vi gick till en pub och hängde en stund innan vi gick tillbaka till Amys hus. VI stannade för att doppa fötterna såklart, det var härligt! 
Till top