2016 lista

Vardag / Permalink / 0

Gjorde du något 2016 som du aldrig gjort förut?

Gick på begravning för någon jag står nära. Min underbara morfar gick ju bort i Januari 2016. Det var ledsamt. 

Vilka länder/städer besökte du?
Sverige, London (flera gånger), Grekland och Stockholm! Också windsor och Southampton en sväng. 

Vad var din största framgång 2016?
Att jag bestämde mig för att börja plugga HR så jag kan få ett bättre jobb nästa år! :) 

Bästa köpet? 
Det är nog min Canon dslr kamera! Älskar den :) 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Andrew :) alltid <3 

Och ledsen? 
Att morfar dog :( 

Årets låtar? 
Two door cinema club - lavender 
Allt av Christine and the queens 
Kings of Leons nya album 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Verkligen inte ledsnare! Lika glad tror jag? Kanske gladare :) 

Favoritserie?
Game of thrones, stranger things. 

Bästa filmen? 
Flera! Star wars, zootropolos, arrival, sully, finding dory, fantastic beasts

Bästa bok du läst? 
Måste nog säga "glöm mig" av Alex Schulman. Köpte den på Landvetter och läste ut samma dag! Så bra! 

Bästa matupplevelsen? 
All julmat hemma i Sverige haha :P 

En mobilanteckning: 


Böcker jag hör om

Vad gjorde du på din födelsedag?
Andrew överraskade mig med två roliga nätter i London! Var underbart och vi gjorde massa saker :) 

Är det något du saknar år 2016 som du vill ha år 2017?
Pengar! Haha! 

Nyårslöfte
Nope! 

Högsta önskan just  i? 
Att jag får ett nytt roligt jobb nästa år! 

Till top