38 degrees

Allmänt / Permalink / 1

Jag har 38 graders feber. Det är inte skönt. Men min slogan är: "Våga vägra alvedon!". Febern bekämpar nämligen viruset. Dödar dem med värme, wohoo! Hoppas de lyckas innan lördag bara. Är lite surt att stå på dansgolvet och må dåligt, men jag ska med oavsett vad som händer!

Vår sista mock exam var idag, biology paper 3. Det gick inte bra, men det skiter jag fullständigt i. Jag är bara glad att det äntligen är över! Nu väntar bara de riktiga bakom hörnet...

Idag var vi många som skulle prata med Ingbritt om World Lit, fy fan vilken tid det tog. Jag satt och mådde jättedåligt, Hampus fick syn på mig och skickade ett sms: "cheer up." Haha, mycket snällt men det är inte lätt att sitta och skratta när man har feber och mår piss och inte orkar pilla med små meningar i ett par uppsatser. I alla fall, jag behöver aldrig mer tänkte på world lit i svenska eller engelska, Extended Essay är också klar! Sedan bjöd Hampus på en kopp te på fiket, mycket vänligt!

Annars har jag bara legat med mitt duntäcke i soffan och saknat att springa. Sofia påminde mig om detta igår. Åh, kan det inte bli varmt så man kan misshandla vägarna igen? Just nu känner jag mig ju inte speciellt pigg direkt, haha, men jag längtar till våren! För att inte tala om sommaren, shit!

Liten förfest hos mig på lördag? Kanske! "mamma..."

Jag lätt överförfriskad
Jag och Emme. Jag är lätt överförfriskad, haha!
#1 - - Towe:

ja och emelie snacka om att vi snulle vara hos mig innan på lördag. där är vi ju ensama.vad tycker du?

Till top