Weekend

Oförglömligt / Permalink / 0
Känns som jag inte bloggat på evigheter, hehe. Men brorsan har ju varit här! Det är han fortfarande föresten, men båda våra tåg går om ca en timme. Han ska till London och tillbaka till Sverige. Jag ska hoppa på ett tåg till Oxford där jag ska träffa mammsen och pappsen, farmor och farfar och resten av min engelska familj i princip. De flesta har jag inte sett på riktigt länge, så det ska bli spännande. MIn äldsta kusin är femton år nu.. herregud, vad tiden går fort. 
Och snart är det jullov. Har den del blandade känslor angående det. Kommer kännas så konstigt att komma hem.. Kommer nog sakna mitt lilla rum i James Watson en hel del. För att inte tala om polarna! 

I går var det ju tänkt att jag och brorsan skulle på Kats house party, men ingen av oss orkade. I fredags skulle vi på pubrunda, men det blev inte heller direkt som jag hade tänkt mig. Adam stack till Albert Road och Harry sa att han också skulle dit, så vi sa: why not? i princip och hängde på. Men vi kom inte in på en enda pub, klockan var på halvett så det var lite trist! Så vi tog en taxi hem. Daniel gick och lade sig, but I am a creature of the night, så jag hängde på Harry till en efterfest i en lägenhet i vårt block, sedan gick han och jag över till Adams lägenhet där vi satt i hans kök med en annan snubbe och drack lite och snackade ganska mycket hela natten. Jag kom hem igen klockan sju på morgonen, haha. Galet. Saker och ting blir inte riktigt som man tänkt sig, men det gör inget. Ska visa Daniel stan ordentligt när han kommer hit nästa gång!

På lördag gick vi ner till Gunwharf och för första gången åkte jag upp i Spinnaker Tower. Det var coolt! Synd att vädret var trist, men det var rätt häftigt att se Portsmouth från den höjden. Fin stad! 
Till top