The Cowgirl!

Oförglömligt / Permalink / 0
Nu har jag kommit hem från att ha gått på stan lite. Jag letade efter grejor att ha på mig på lördag. Jag bestämde mig för att bli en cowgirl! Hittade lite roliga grejor, Så ungefär så här kommer jag att se ut på lördagkväll, fast med lite annat smink och annan klänning:



Jag tog kortet på photbooth, jag har ju ingen kamera. Jag ringde nyss Jongleurs för att kolla igen, men de hade inte någon kamera. Hon tog i alla fall mitt nummer ifall att en rosa sony cybershot skulle dyka upp. Aja, mer kan man ju inte göra!
På photobooth hittade jag lite fler bilder som tagit. Två från kvällen då jag gick ut med Steve och Ben till Liquid:





Haha, det var en klockren förfest på mitt rum med pojkarna! Steve och Ben kallar fortfarande Bruno för Dennis, för Ben fick för sig att han hette Dennis den kvällen och nu slutar de inte för att irriterade mig. Ungefär som Steve säger att jag är tysk.

Nu ska jag ringa mormor tänkte jag. Jag måste nämligen be om ett lån. Det känns jättejobbigt, jag avskyr att be mormor och morfar eller mamma och pappa om pengar, det är nog det värsta jag vet. Det är jobbigt för man vet att man borde ha klarat av ekonomin bättre och man har misslyckats, så man känner sig oansvarig, och sedan är det ju alltid jobbigt att be om pengar i vilket fall som helst. Men ska i alla fall bli kul att prata med dom lite, jag måste ringa dom oftare!!

Jag ska också försöka plugga lite idag, så jag får lite gjort. Igår var jag ju på bibblan i ett par timmar, och jag var nära att gå till bibblan igen vid nio-tiden på kvällen. Specielllt eftersom Steve sa att han kanske också skulle gå, men han backade ur och jag kände inte för att gå själv klockan nio på kvällen då man måste passera the Union och på onsdagar är det så mycket liv där. Men jag kanske går ikväll! Det beror på.

Till top