A French guy in Pompey!

Oförglömligt / Permalink / 0
Så idag kom Adrien, synd att det blev lite för många drinkar för mig igår för jag har inte mått speciellt bra i dag haha. Men för att vara ärlig så kunde det varit värre, hehe. Vi har haft en mycket trevlig dag! Började med att äta pizza på pizza hut, sedan visade vi honom James Watson och Gunwharf. Senare (efter jag hade vilat en stund) så gick vi på bio och såg Yes Man. Var faktiskt riktigt rolig tycker jag! Vi gick tillbaka till stan och käkade hamburgare på Yates. Vår servitör var riktigt snygg! Ville gifta mig med honom, men tror inte han skulle vara så pigg på det, haha.. 

Sedan gick vi tillbaka till mitt rum och glodde på film. Annika gick till sitt rum för att prata med Adam. Jag tog en kopp te och Adrien drack vatten och sedan tog vi en promenad. Annika pratar fortfarande med Adam, så vet inte riktigt vad vi ska göra nu. Adrien funderar på att åka hem med halvtolv tåget. 

Adrien: "Jag försökte INTE döda Charlotte..." 

Jag skämtsamt: "Well, my first problem is I drink too much which makes me emotionally disabled." 
Adrien: "But sexually active." 



Till top