Halloween

Oförglömligt / Permalink / 0
I dag är det halloween och givetvis är det dags för fest!! Förra året köpte jag en häxhatt för 99p och hade på mig en svart klänning. Jag lade ner liiiiite mer ansträgning iår och köpte en djävuls-treudd. Jag ska ha röd ögonskugga (jag säger ögonskugga, men det är ansiktsfärg som jag lånar från Amy eftersom jag inte har röd ögonskugga haha) och en röd klänning. Kat har djävulshorn åt mig. Så. Spenderade 2 pund iår, nästa år kanske jag spenderar 3 pund, vem vet? haha!

Jag gick runt på Albert Road och letade efter något att ha på mig ikväll, jag tänkte gå till the Fancy Dress shop de har, vilket jag också gjorde men jag stannade inte länge kan jag lova!! För det första var det kö in till den lilla affären, och väl där inne var det för mycket folk för att orka titta ordentligt på alla läskiga prylar. Jag visste inte heller då vad jag ville klä ut mig till, så jag ringde Kat i panik och hon sa att hon hade djävulshorn och jag hade ju en röd klänning, perfekt! Jag hittade en 2 punds treudd i Coop. Lyckan var total haha. Ska definitvt ta bilder ikväll så får ni se hur jag ser ut! Jag orkade inte köpa alkhol förut, men det gör jag ikväll då jag går till Kat eftersom Kwikimart är påväg till hennes hus och det är ju öppet 24/7. Ibland glömmer jag hur underbart det är att ha det så, man glömmer ju av det jobbiga med Systembolaget när man bor utomlands haha.

Vädret har varit fint och varmt idag! Det var nästan för varmt för att ha min tunna höstjacka på mig, så skönt. Solen sken och det kändes som det var September och inte sista dagen i Oktober haha, riktigt gött!! Låg nog på en 15 grader skulle jag tro! Man måste bara älska Portsmouth!


Om ni inte hört den ännu, leta upp Riverside- Sidney Samson. Party TUNE!!!


http://i.zdnet.com/blogs/bsd%20linux%20devil.JPG

Till top