Laughing at lillies

Oförglömligt / Permalink / 1
Usch, jag har varit urusel på att blogga på sista tiden. Jag har bara inte haft lust. Så detta är ett snabbt inlägg, eftersom jag faktiskt fortfarande inte har lust haha.

Det var mycket trevligt att ha föräldrarna på besök i Portsmouth. De träffade Ellie och Amy. Steve käkade aldrig med oss, vilket var lite synd men men. Det var också kul att se resten av släkten.

Idag kom jag hem till Sverige och det var rätt varmt och soligt, skönt! Bestämde med Emme att jag åker till henne på Torsdag och vi ska gå på bio och äta mat och säkert dricka lite vin också haha! Det ser jag mycket fram emot. Behöver lite bästis-tid.

Imorgon ska jag ner till Gränna och fika med folket. Vet inte exakt vilket folk det blir. Men Annika och Hanna tror jag väl ändå? Tror Erika kommer lite senare.

Nu ska jag väl sova. Godnatt.
#1 - - Samuelgina:

Hi! Your website is really interesting! I like it!

Till top