Liquid ikväll!

Oförglömligt / Permalink / 1
Igårkväll hängde jag med Ellie hem till Jenny och vi käkade lite pizza innan vi stack till the Union för att träffa Swimteam, var ju Purple Wednesday. Men Ellie var bakis från kvällen innan och jag kände inte direkt att jag hade lusten att vara ute sent, så vi stack faktiskt hem klockan nio haha! Vi gick och lade oss innan elva och sov sött. Vaknade av mig själv klockan nio och städade mitt rum. Gick till Asda och köpte tvättmedel så jag kunde tvätta mina kläder. Klockan två hade jag en föreläsning som var sådär. Efter det hade jag ett möte med min support tutor och jag känner väl mig ganska stressad över mitt projekt och inte säker på vad det är jag gör eller ska göra. Men förhoppningsvis lyckas jag få fram något slags arbete. Det måste jag ju haha. Fick skjuts hem av Jess och Amy. Hann diska och dricka te innan jag insåg att klockan var halvsex och jag ska ju ut ikväll. Så gick snabbt över till Asda och köpte billig mikromat och sedan gjorde jag mig iordning. Nu sitter jag och väntar på att få höra från Kat när hon är klar så ska jag ringa taxi, förfest hos Steve! Sedan är det Liquid som gäller!

Så har jag och Andrew varit officiella i en månad nu också! Såg ett hjärtformat moln förut och det ser jag som ett bra tecken haha!
#1 - - annika:

grattis till 1 månad :)

Till top