Dan före dan

Oförglömligt / Permalink / 2
Imorgon har jag min första exam, så större delen av min dag idag har gått till att plugga. Tråkigt, men det har gått bra i alla fall. Min exam är inte för ens kvart över fyra, så ska läsa igenom alla mina anteckningar imorgon. Gick snabbt in till stan idag också för att hämta bilderna som en fotograf tog på båten från balen. Får se om jag lyckas ta ett bra kort på dom, det blir ju ganska dåligt med reflektioner och så. Kanske kan hitta någon som har en scanner istället?

Det är väl i princip det som hänt idag...! Ellie har jobbat som en tok hela helgen, och idag, och hon jobbar igen imorgon. Det måste vara jobbigt, men hon är glad över pengarna hon kommer få för det! Det blev extra mycket jobb nu i helgen dessutom, eftersom 6000 Amerikanska sjömän var i Portsmouth över helgen. Då blir det liv och rörelse kan jag lova! Speciellt i Gunwharf!

Imorgon har jag som sagt min exam. Det är också 9 månader sedan Andrew bad mig bli hans flickvän vilket är trevligt ju. Tänkte laga lite mat åt oss båda.
#1 - - mamma:

Lycka till! Jag tänker på dig!! Puss och kram

#2 - - mamma:

Lycka till! Jag tänker på dig!! Puss och kram

Till top