60 Questions

Oförglömligt / Permalink / 0
1. Hur gammal är du om fem år? 28 år och fem månader.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv!

3. Hur lång är du? 168 centimeter, tror jag.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Såg "Volcano" i Fredags på datorn med Andrew haha, en sådan film som är så dålig så den blir bra. Innan dess såg jag och Andrew "The Artist", ni vet den nya stum filmen som går på bio nu? Den var sjukt bra!

5. Vem ringde du senast? Kat

6. Vem ringde dig senast? Victoria

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? “Exactly! Proof it is gross! Xxx"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på situation, jag smsar glatt men ibland vill man prata med någon länge. Men jag smsar mycket oftare.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifa!

10. När såg du senast din mamma? Länge sedan, i Oktober.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du i dag? Vaknade flera gånger under dagen men sov faktiskt till fem iden eftersom jag var så bakfull haha!

13. Vilken är din favoritjulsång? All I Want for Christmas med Maria Carey är en favorit!

14. Vilken är din favoritplats? Min säng! Reading, Portsmouth, Gränna.

15. Vilken plats föredrar du minst? Claes Ohlson.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen som helst aning. Men sådant ska man ju inte veta. Kanske har en hund.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret. Jag var rädd att jag blivit blind. Och att världen skulle gå under, sådant tänkte jag ofta på och oroade mig för.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ett sms från Andrew.

19. Hur stor är din säng? En Engelsk dubbelsäng.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Macbook (bärbar)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra, men jag använder två.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Vilka städer har du bott i? Gränna (är faktiskt en stad), Portsmouth och Reading.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Inomhus? Strumpor!

26. Är du social? Japp.

27. Vilken är din favoritglass? Polkagris, choklad och Hagen Daz Strawberry Cheesecake.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Alldeles för svår fråga. Men Cheesecake är alltid gott.

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Nej, jag älskar te.

31. Vad dricker du till frukost? Te oftast

32. Sover du på någon särskild sida? På höger eller vänster sida.

33. Kan du spela poker? Japp.

34. Tycker du om att mysa/kela? Usch kela är ett fruktansvärt ord haha men ja, jag gillar att mysa.

35. Är du en beroendemänniska? Jag vet inte, tror inte det?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, fast Michael Jackson hade också födelsedag den 29e Augusti.

37. Vill du ha barn? Jag vet inte, tänker aldrig på det. De verkar så jobbiga oftast, speciellt dom jag ser när jag jobbar. Det är i alla fall ingenting som jag funderar på alls för tillfället.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja! När min syster bröt benet fick jag sitta fram i ambulsen. Hade varit rätt coolt om jag inte var så orolig. Sedan en natt i portsmouth fick jag åka typ ambulans bil, så inte riktigt ambulans men den tog mig till sjukhuset i alla fall haha.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng oftast faktiskt. Havet är lite läskigt och så blir man så saltig och äcklig.. Men det var riktigt gött nere på rivieran!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat!

42. Äger du dyrbara smycken? Har väl något guldhalsband eller så, men nej annars inte direkt

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Grey's Anatomy!!

44. Kan du rulla med tungan? Va?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Andrew, och i princip alla mina vänner!

46. Sover du med gosedjur? Kanske........

47. Vad har du för ringsignal? Vad som nu är förinställt på min nya iPhone, har inte funderat på att ändra, jag bryr mig inte så mycket om det.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej?

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en tärning

50. Flirtar du mycket? Inte medvetet!

51. Kan du byta olja på bilen? Nej har inte körkort ens.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Som sagt, inget körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Jag är mitt i Atonement för tillfället, men har inte läst en endaste sida sedan jag fick min iPhone...

54. Läser du någon dagstidning? Ganska många olika Engelska tidningar, papper och App form. Läser Expressen online ganska ofta också för att ha lite koll på vad som sker i Sverige

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Sure, om någon bra musik kommer igång.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Minns ej, lyssnar aldrig på radio.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? I fredags skrev jag ner vilken tid jag ska träffa läkaren nästa vecka.

59. När var du i kyrkan senast? Jag tror det kanske var då jag åkte till Irland och hälsade på Ellie och vi gick på en begravning så var i en katolsk kyrka haha. Detta var ett par år sedan... Annars minns jag bara att jag var i kyrkan för Noahs dop.

60. Är du lycklig? Absolut!
Till top