Springskor!

Vardag / Permalink / 0
Åhh, köpte så fina springskor idag! Är så glad, dom finns att se här på mitt instagramkonto. Så färglada! Sprang 5 kilometer förut och jag klarade nästan 30 minuter, det blev 31 minuter och 52 sekunder. SÅÅÅ nära!! Sprang i alla fall NÄSTAN hela vägen, efter 4 kilometer var jag tvungen att gå i typ 30 sekunder för att hämta andan men annars sprang jag hela vägen. Supernöjd! Får se om jag kan komma ner till 30 minuter på Söndag. 
 
Tillbringade en stor del av dagen med Andrews mamma! Hon ville ha säsong 2 och 3 av Games of Thrones och jag får ju rabbatt så det ordnade vi. Köpte också en Oasis LP åt Andreas haha. Sedan gick vi och hittade en fin klänning åt henne eftersom hon ska på bröllop i Juli. Vi åt lunch och så följde hon med mig för att köpa mina nya springskor. Var jättetrevligt! 
 
Idag har vädret äntligen varit fint igen. Solsken och varmt! Så härligt efter en hel del regn på sista tiden. När jag sprang förut var jag tvungen att vända om och ta en annan runda eftersom vägen hade översvämmat. Så typiskt haha! 
Till top