Mitt 2014

Vardag / Permalink / 0
Snodde denna lista från Annika! 
 
Beskriv 2014 med 3 ord: roligt, framgångsrikt, soligt!                          
Bästa köpet: För mig själv: Gym-medlemskap! 
För någon annan: Elgitarr till Andrew på hans födelesdag, han blev så glad!                
Vem har du umgåtts med mest? Andrew såklart och alla på jobbet!                        
Har du haft ett förhållande detta året?  Haha Jupp, fyra år tillsammans firade vi i Augusti.             
Vart reste du 2014? Cornwall i Maj, Sverige och Disneyland Paris i Augusti.                          
Vad var din största tabbe 2014?
 Eh.. Inga stora tabbar i år faktiskt.                                               
Vilka händelser ser du som de största under året? Flyttat till en finare lägenhet som vi stormtrivs i. Blev överraskad av Andrew i Augusti med en liten resa till Disneyland - kommer jag aldrig glömma!          
Har du blivit bättre på något? Jobbet, absolut!          
Vad var extra dåligt med året? Att behöva flytta, även om vi trivs så mycket bättre i den nya lägenheten så kostar det så sjukt mycket pengar att flytta och det känns som man inte har ett eget hem jämt när man hyr. Det kan tas ifrån en så lätt tyvärr. Jag tror vi är lite säkrare här dock, vår hyresvärd äger flera lägenheter så jag tror inte han planerar att sälja.                            
Lärde du känna nya människor? Jajamen, det började massor med nya människor på jobbet iår!      
Vad var din största framgång på jobbet? Hade jättestor framgång faktiskt, fick först en befodran i våras till "Tech Expert", men nu är jag till och med supervisor! Jättekul med förtroende från mina chefer och extra i lön. Jag känner helt annorlunda för jobbet idag jämför med i Januari förra året, då var jag besluten att jag skulle hitta ett nytt jobb! Nu trivs jag faktiskt bra och har inget emot att jobba kvar ett tag till!  
Största framgång privat? Att jag började springa och träna igen, och har gått ner nästan 15 kilo! Har haft en liten paus nu i December då jag jobbat så mycket, på mina lediga dagar har jag julstökat och bara myst och tagit det lugnt. Men det blir andra bullar från och med nästa vecka!! Har ju ett halvt maraton att springa om några månader!  
Vem saknade du? Vänner och familj hemma i Sverige, och vänner från Universitet som jag inte kunnat träffa så ofta.         
Tror du 2015 kommer bli lika bra?  Det hoppas jag! Kanske bättre nu när jag tjänar lite mer pengar. Kanske har råd att göra mer roliga grejor då!                     
Vad kommer du sakna från 2014? Ingenting direkt!                                                   
Vad önskar du att du gjort mer? Träffat fler vänner oftare, men det är svårt att hitta tid då vi alla är lediga och har råd.                   
Vad spenderade du mest pengar på? Ny lägenhet och mat antagligen!                                      
Planer inför 2015? Faktiskt inga planer just nu. Brorsan kommer över den femte januari och det är väl det enda som är spikat för 2015. Det är ganska spännande ändå, vi har ett helt år vi kan göra vad vi vill med! Nyårsafton ska tillbringas med Andrews föräldrar och syster med sambo hemma hos hans syster. Det blir ite knytkalas, ska bli trevligt! 
 
Gott nytt år allihop! 
Till top