En till lista!

Listor, Oförglömligt / Permalink / 0
Hittade en gammal lista i mitt bloggarkiv och jag älskar att svara på sånt här, så jag skriver en till hehe: 
 

vad har du på dig?
Min pyamas just nu eftersom jag inte bytt om ännu, ska snart dock eftersom jag ska gå till affären haha! min pyajams är i alla fall ett par mjuka bomullsbyxor med ugglor på och en stor svart t-shirt som det står "I heart (alltså en bild på ett hjärta) my bed" på. Tror faktiskt jag fick den av mamma för många år sedan? Den är en av mina mys-favoriter! 

Hur mår du?
Jag mår bra! Är ledig så det är ju skönt och ute lyser solen! Har dock lite huvudvärk men det tror jag en rask promenad till affären fixar och en kopp te när jag kommer hem! 

Vad önskar du just nu?
Att jag får ett nytt jobb med bättre betalt än det jag har nu! 

vad har du ätit idag?
Än så länge bara frukost vilket har varit flingor och en kopp te! 

vad ska du göra imorrn?
Jag ska till jobbet, börjar halvåtta. Slutar klockan fyra och sedan ska jag nog inte göra så mycket mer. Får lön på Fredag så det är sista veckan och då är man fattig, men jag och Andrew är lediga tillsammans på Onsdag så vi ska väl kanske försöka gå på bio, speciellt eftesom Onsdagar är Orange Wednesday då man får två biobiljtter för priset av en, woop! 

och på söndag?
Det är Söndag idag! Jag ska köpa mat, diska och läsa tänkte jag! 

vem saknar du?
Vänner och familj i Sverige, och vänner från uni.

senaste köp?
Buss biljett! 

vad skrattade du senast åt?
Andrew när han gick till jobbet som löjlade sig då han borstade tänderna. 

vad grät du senast åt?
En film tror jag? 

vem sov du senast med?
Andrew!

vad läser du just nu?
"Why people believe weird things" av Michael Shermer. Jättebra! 

senast sedda film?
Argo, sjukt bra! 

Vilken svordom använder du mest?
Fuck

Vem var den senaste som ringde dig?
Massa okända personer som ringer om försäljningsjobb och skit. Men om man inte räknar dom så ser det ut som det var Andrew! 

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, inte för att jag har en religion. Jag är ateist så om jag dejtade någon med en religion överhuvud taget så skulle jag väl svara ja på denna fråga haha

senast 3 inkomna sms?
"What have you got me? xxx" Andrew igårkväll som frågade om middag 
"Cheers! I feel really bad sorrt! Really up for ut next time tho! x" Från Olly, som jag skulle till puben med för ett skepticism möte men han hade en presentation att göra klart så han kunde inte, men vi ska gå nästa månad istället! 
"Thank you for the birthday wishes no fun plans at I'm a working man now, how are you? X" Från Steve som nyss fyllt år! 

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Till andrew: "You'll have to see when you get home! :) :) :) xxxxx Take me out is just starting now! :) xxxxx"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Engelska tror jag för Oliver var en sån bra lärare!

Vilken är din favoritfrukt?
Mango!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Cascada haha, håller inte alls med!

Vad är du rädd för?
Att jobbsituationen i England bara kommer bli värre och jag aldrig kommer ha råd att ha ett riktigt bekvämt liv där man kan åka på semester ordentligt och så, och ha råd med lite mer än bara mat och betala räkningar. Känna att man har en karriär som man är stolt och glad över. 

En person du tycker är snygg?
ANDREW. Snyggast på jorden ju. 

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, det blir jag inte. 

Din favoritkaraktär ur en serie?
Walter White i Breaking Bad, Sheldon i Big Bang Theory och Rachael från Friends. 

Vem skrev senast till dig på facebookchatten?
Emelie :) 

Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska.

Vad för sorts killar faller du för?
Snälla, lugna, roliga och tålmodiga. Precis som Andrew. 

Vart vill du åka just nu?
Till ett riktigt varmt land med sol, sol, sol och stränder!

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Nu är det ju 8 månader kvar innan jag fyller år, så det är väl ganska tidigt att tänka på det. Jag har alltid svårt att komma på vad jag vill ha ändå. Fick ju en underbar kamera i julklapp av Andrew som jag velat ha så himla länge.

Till top