VARMT

Vardag / Permalink / 0
Så dom senaste tre dagarn har vi haft ca 30 grader varmt. Igår fick vi 33 grader! Det var otroligt svårt att somna igårkväll. Jag gick tillbaka till jobbet i måndags, vilket kändes helt okej. Det hälper att det finns AC där haha! Men idag har jag varit ledig. Jag gick till gymmet efter frukost vilket var skönt. Sedan har jag inte gjort någonting!! Eller jo, det har jag föresten- jag gjorde iordning mitt CV och sökte ett jobb.... hehe! Jag förväntar mig inget svar alls, men känns skönt att ha påbörjat processen. Ska försöka ta mig tid en gång i veckan att sätta mig ner och söka jobb. Får se hur det går! Mitt mål är att ha nytt jobb innan jul, så att jag får ledigt över jul och kan åka hem. I framtiden vill jag ju liksom att vi ska tillbringa varannat år i Sverige för jul. Och jag hoppas att jag nu har tillräckligt med erfarenhet för att bli övervägd. Får se hur det går! 
 
Annars idag har jag satt i soffan HELA dagen och tittat på avsnitt efter avsnitt av gilmore girls..... med fläkten på! Usch känner mig så lat, men skönt med sådana dagar också. 
 
Nu ska jag jobba i fyra dagar och sedan är jag ledig på Måndag och Onsdag och nästa Söndag. Tror Andrew åker till Brighton den helgen för att hälsa på John, så får se vad jag hittar på! 
Till top