Har, vem, vilken vad?

Listor, Vardag / Permalink / 0
Jag älskar listor! Denna svarade jag på i Onsdags då jag var ledig och tidsinställe för idag :) 
 
HAR DU ?
Folköl i kylen: Nope! Finns det ens folköl i England haha? 
Något husdjur: Nej, inte personligen. Mamma och pappa har en hund och en katt dock!  
Någon favoriträtt: Alldeles för svårt att svara på, jag älskar typ all mat. 
Puder på dig: Inte just nu! 
Några framtidsplaner: Ja, jag vill få ett jobb inom HR, gifta mig och köpa hus! Och åka på massor av resor.
Någon sjukdom: PCOS. 
Gymkort: Ja, jag går minst två gånger i veckan! :) 
En homosexuell kompis: Haha självklart! Amy till exempel :) 
Duschat idag: Nej, inte än! Ska ut och springa strax, så duschar efter det. 
Någon kompis som snarkar: Har jag säkert. 
Någon vän som spelar i ett band: Jupp!
Några mvg:n: Jag hade några stycken innan jag började IB. Men minns inte alla? Fick i alla fall defintivt i Engelska och Idrott, vilket jag var otroligt glad för. 
Någon som förstår dig: min mamma <3 (och Andrew och alla mina vänner ju!) 
Något beroende: MAT
Fikat idag: Nope!
Nagellack: Inte på mig just nu, men har massor inne i badrummet. Har inte på mig nackellack ofta eftersom mina naglar blir förstörda direkt. 
Någon vän som bor i ett annat land: Flera ju! :) 
 
VEM ? ..
Avskyr du: Donald Trump! 
Delar du mest minnen med: Mina syskon antaligen, Vickan och Daniel :) 
Längtar du mest efter: Min familj och vänner i Sverige. 
Stör du dig på: finns en eller två på jobbet som stör mig haha
Gosar du med: Andrew, alltid <3
Lagar mat: Det gör vi båda! 
Diskar: Samma svar som ovan, vi är i ett jämlikt förhållande haha. Hade aldrig gått med på att vara den enda som lagade mat, då hade han fått lära sig helt enkelt haha! Hade aldrig stått ut med att komma hem klockan nio på kvällen till exempel och behöva laga middag om han varit ledig. 
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du: BBC Focus (vetenskapstidning), jag premunerar på den på min ipad! 
Buss åker du oftast: Den från där jag bor in till stan, numret betyder inget för er haha. 
Dag fyller du år: 29e augusti. 
Årstid föredrar du: Gillar nog alla årstider men sommaren är ju bäst. 
Stad är du uppväxt i: Gränna! 
 
VAD ? ..
Gör du nu: Svarar på denna lista och tittar på Sex and the City. Ska ut och springa efter detta! 
Gör dig till en bra människa: Jag tänker på andra och hjälper så mycket jag kan. 
Gör dig till en dålig människa: Jag kan vara lat! 
Vill du arbeta med: HR har jag bestämt mig för! 
Är roligast just nu: Hm.. Sex and the city? haha
Har du på dig nu: pyamas byxor med ugglor på och en star wars t-shirt, ska strax byta om hehe. 
Har du för smink idag: Inget smink idag. 
Äger du för skor: Alla möjliga!! 
Har du för storlek i skor: 39-40 (6-7 i England)
Läser du för bok: The immortal life of Henrietta Lacks, som jag skrev om igår! 
Ska du göra nu: SPRINGA!!!! :D 
Till top