Dag 50

Vardag / Permalink / 0
Då har jag varit hemma i 50 dagar. Känns helt sjukt. 
Jag går till affären en gång i veckan, och tar en promenad dom dagar jag inte springer. Dagarna flyter in i varandra, den ena är den andra lik. 
Inte mycket att prata om eftersom inget händer. 
Amy fyller år på Måndag, det är också tydligen dagen vår lockdown ska börja lyftas men vi får väl se vad Boris säger om den saken på Söndag. Känns alldeles för tidigt även om man personligen såklart längtar efter lite mer frihet. Skulle bli så glad om jag kunde träffa vänner igen. Men är det verkligen det rätta att göra? Jag vet inte. Vi kommer nog inte ha svaret på den frågan på några år, när man kan se tillbaka och se vad effekten av allt detta skit faktiskt är. 
Jag ska i alla fall försöka göra Amys födelsedag så kul som möjligt. Har rätt mycket planerat så kommer nog bli en bra dag. Hon fyller 30 så är ju en stor födelesdag ! 
Till top