Bio

Trevliga kvällar / Permalink / 0
Igår åkte jag in och gick på bio med Jens, Hanna, Andrea och Annika. Vi såg Harry Potter, den var riktigt bra! Fast jag störde mig på att de inte tog med vissa grejor.. som det faktum att Hermione och Ron ska bli prefects! HALLÅ?! BIG deal! När Hermione säger till Ron: "Just because you've got the emotional range of a tea spoon..." så blir det alldeles tyst, då utbrister jag (mycket högt): "BURN!!" i hela biosalongen.. upps.. haha, men det var lite kul.
På vägen hem hade jag världens skrattanfall. Vi pratade om tjejen som spelar Cho, då kläcker Jens ur sig: "Det var lite kul att se en asiat prata skottska..." Då viskar Annika till mig: "Det är kul att se en asiat prata svenska också..." fan vad jag skrattade, så jävla klockrent.
I vilket fall som helst så var det en trevlig söndagkväll, kom hem runt midnatt vilket inte gav mig mycket sömn. Nu sitter man här på jobbet igen, men Jesper är i alla fall tillbaka så man får sig lite skratt.

Why do I want to run to you for comfort?
Till top