Big ass geting

Humor / Permalink / 1
Vaknade, skulle gå fram och sätta på datorn. Plötsligt hör jag ett högt surrande. Tittar upp och ser världens största geting, och jag skojar inte. Fy fan, jävla fågel typ! Jag skrek och sprang ut ur mitt rum. "MAMMA!!!" Hon bara skrattade åt mig och tog fram flugsmällan för att hjälpa den ut. "Ja, du kan ju ta ett jävla koppel och hjälpa den ut!" utbrast jag i panik. Seriöst, jag har aldrig sett en så stor geting i hela mitt jävla liv. Mamma lyckades få ut den och förklarade att de är den snällaste getingarna. "Det hjälper för i helvete inte om de blir förbannade!" var mitt svar. Mamma bara skrattade åt mig. Jag hatar getingar!!!

Kolla här: "Bålgetingen (Vespa crabro) är den största getingen i Sverige. Honan kan bli uppåt 3,5 centimeter lång men övriga bålgetingar är något mindre. De äter bland anna vanliga getingar.

Bålgetingarnas stick kan kännas väldigt smärtsamt."
SNÄLLASTE MY ASS!!!!! De äter fan ANDRA GETINGAR!! WHAT THE HELL?!?!

image160
Jag svär att den på mitt rum var större!!

image161
Kolla!! Den håller på att ÄTA en annan, VANLIG geting! Ser ni storleksskillnaden eller?! HELVETE! Snälla?! HELVETE HELLER ATT DE ÄR SNÄLLA!! JÄVLA KANNIBALER!!!
#1 - - Lola Belle:

oj då är det en bålgeting som äter en vanlig geting? tror inte att drottninggetingen äter folk från sin koloni men om en bålgeting äter upp drottninggetingen vad händer då elr går det ens???

Till top