Saturday in Skövde!

Allmänt / Permalink / 2
Igår var en riktigt rolig dag, kväll och natt! Åkte ju till Skövde och kom fram runt ett tiden på eftermiddagen. Emeliem mötte oss och vi gick runt lite på stan. Emme köpte lite nya, snygga kläder på Gina Tricot och vi gick och käkade pizza på ett ställe, asgött var det. Vi kom hem och började göra oss iordning, myste massa med Noah innan vi var tvugna att säga hejdå till honom, han skulle ju till farmor! Emme, jag, Annika och Monica bytte om och sminkade oss och strax innan sju kom Petter förbi och förfesten började. Vi spelade "Jag har aldrig", lyssnade på musik och snackade skit. Asgött! Sedan tog vi en taxi till centrum och vi stack till Bogrens, where we danced the night away, hehe! I alla fall dansade vi ganska mycket. Var på toaletten en del och snackade, och spelade Black Jack med Petter (vilket förövrigt inte gick så bra!).
Jag, Emme och Petter stack till Husaren kvart över ett och kom in för 40 spänn eftersom det var så sent, nice! Monica och Annika var kvar utanför donken. De tog en taxi tillbaka till lägenheten, bara för att inse att de inte hade några nycklar. Så de tog en taxi tillbaka till Centrum, haha! Jag och Petter stack i förväg från Husaren och mötte upp med Annika och Monica utanför, där tog vi en taxi hem, jag hade iaf frågat Emelie efter nycklar- haha! Då vi kom hem satte sig Annika och pratade med Adam, Monica deckade i soffan och jag och Petter satt och tittade på defqon1. Jag blev mest grymt avundsjuk, vilket jag tror han njöt av lite. Evil! Emme och Andreas kom hem en stund senare och då stack Petter. Jag satte mig på golvet och började blåsa upp luftmadrassen. Jag svimmade av lite, Annika väckte mig och jag fortsatte blåsa upp madrassen, haha! Monica hade deckat i den soffan jag hade paxat och Annika lade sig och somnade på en skön madrass som Emme gav henne. Det fanns ingen plugg till luftmadrassen som jag höll på att blåsa upp, så det gick inte att sova på den. Så jag fick den sämsta sovplatsen, fast jag hade paxat den bästa, jag fick sova i den lilla soffan. Haha, jag var lite arg ett tag. Men sedan somnade jag.
Vaknade halvtio på morgonen och som jag alltid är då jag är bakis är jag sjukt flummig. Jag och Emme var nog värst, mongobarn typ. Haha, stackars Andreas!
A just det, råkade spilla vin på Andreas laptop! *sväljer* Knapparna är störda nu, men jag ska självklart betala för eventuella utgifter. Jag är så jävla klumpig!!

Emme: "Vad sa du?" HAHA!

Tack Emelie, Annika, Monica och Petter för en jätterolig lördag! Måste göras om, fast ännu bättre, någon gång i framtiden tycker jag!
#1 - - sanne:

den ska göras om. MED MIG!!!

#2 - - Petter:

hah xD aa, skön kväll

Till top