Da weekend

Oförglömligt / Permalink / 0
Usch, känns lite som bloggtorka här! Haha! Sist jag skrev var jag berusad och i Skövde. Men sedan jobbade jag kväll på lördag och heldag igår, så det har inte blivit mycket tid framför datorn. Idag börjar jag klockan fyra.

Är jävligt orolig för en kompis som inte mår bra. Vad har hänt egentligen?

Annars, allt är OK. Jättetrött från igår, det var en riktigt tung dag på jobbet. Hade ont i hela kroppen och somnade som en jävla stock på kvällen.

James kommer hem idag och ska ha tillgång till internet under dagen och kvällen innan han drar hem till Cornwall där han inte har något internet. Varför jag skriver detta i min blogg vet jag icke. Mitt liv är väl för jävla tråkigt antar jag, så jag måste ju lägga in något slags "spännande" element.

I skövde var det jävligt roligt i alla fall, askul att fira Emelie och jättekul att hon blev så glad för presenterna. Vi mötte henne på station med ballonger, blåsormar, serpentiner och konfetti. Sedan drog vi ut på stan och Monica och jag köpte ett par skor till henne, haha! Jag köpte likadana fast svarta, och jag har redan ett par sådana fast rosa. Asfina pumps. Sedan när vi kom hem så fick hon tre trisslotter och en ros från min mamma. Självklart vann hon inget på dem, haha! Monica gav henne ett Lasse Stefanz (?) album och jag gav henne en bok om Svenska Dansband. Sedan skojade vi och sa: "Det var väl inget mer va?" Men det är klaaaaart att det var. Ett presentkort till HM för 3000 kronor. Nej, inte en nolla för mycket där. Vi vill att hon ska kunna köpa det hon vill ha, kläder etc, och nu behöver inte Emme använda pengar som hon kanske behöver spendera på mat eller Noah. Plus att på HM finns ju saker för barn (och killar, som Andreas poängterade, haha!). Så, hoppas hon får mycket användning för det presentkortet, om det är någon som förtjänar det så är det hon! 

Jag börjar fundera på när jag ska göra bloggen hemlig också. Ska ge lösenord till dem som uppenbarligen ska få läsa den, om fler vill ha, så får de fråga mig så får man ju se om man ger ut det. Jag vill kunna skriva mer privata saker, om sådant som händer i england etc, kunna skriva av mig mer utan att fel personer läser det, haha! 
Till top