The Queen

Oförglömligt / Permalink / 0
Åh, i dag vaknade jag sent, duschade och loggade in på facebook. Där möts jag av Jess status: has just met the Queen! Då blir jag plötsligt påmind: Drottningen skulle ju komma till Pompey idag!! Och jag missade det!! Jag blev grymt besviken, och önskade att någon hade påmint mig eller frågat om jag ville hänga på. Jess och Ellie hade gått, men Ellie var tvungen att gå pga av en föreläsning. Jenny var tydligen för bakis för att gå upp ur sängen, haha! Men Jess tog massa fina bilder, och jag tänkte sno några från facebook för att visa er. Idag är vädret inte speciellt bra. Det har regnat och det är mulet, tråkigt!










Kolla vilken fin hatt hon har!!


Det hade varit superkul att få stå där med en brittisk flagga och träffa drottningen, så jag är faktiskt riktigt besviken. Jag har aldrig sett henne på riktigt förut, bara på bild, så det hade varit tufft. Det är ju inte ofta sådana där chanser kommer. Jag har aldrig sett svenska kungafamiljen heller! Jag hoppas att hon kommer tillbaka till Portsmouth innan jag flyttar härifrån. Om jag flyttar härifrån det vill säga, haha.

Jag har skickat iväg sms till både Annika och Ellie och frågat om de ska med och gå på stan för att hitta saker för the YMCA party på lördag, men ingen av dom har svarat än så jag antar de är på föreläsning. Jag vet inte riktigt vilken karaktär jag ska vara än, vad tycker ni?

http://assets.sbnation.com/assets/51227/village_people_medium.jpg

Indian, cowboy, polis, byggarbetare, militär eller knutte? Det är inte lätt att välja måste jag säga! Men både cowboy och indian lockar mig faktiskt. Cowboy hatt är ju alltid skoj att ha på sig, hihi! Får se vad som händer, får jag inte svar snart från tjejerna så går jag själv på stan.

Nej, dags för frukost tycker jag!


Till top