Roligt roligt roligt!!

Oförglömligt / Permalink / 0
Hampus kom i lördagskväll och käkade middag med mig och mina föräldrar och morföräldrar. Han sov över och jag var ju ledig på Söndag. Vi gick upp tidigt, åkte upp till berget där Hampus tog en kaffe och jag en te. Vi åkte in till stan där jag köpte ettt par leggings och han tankade bilen. Sedan åkte vi tillbaka till Gränna och åt på Laxstugan, jättegod mat! Efter det badade vi i poolen innan regnet kom. Vädret har ju inte varit det bästa på sista tiden så det var bara 20,5 grader i poolen typ. Men det är ju varmt nog för att bada!! Jag råkade skvätta ner mamma då jag hoppade i , haha, fan vad vi garvade! Sedan glodde vi på När Lammen tystnar, Hampus bestämde sig då för att ta sig en liten nap, haha! På kvällen åkte vi on med Annika och gick på bio- the hangover! Den var riktigt rolig, rekomenderar varmt! 

I dag gick vi upp tidigt igen, tyckte i alla fall jag, haha! Vi åkte ner till Gränna och Annika hängde med till skolan där vi bestämde med Freddie att vi skulle käka lunch på Amalias tillsammans. Jag hann också vara med lite på en av Erikas lektioner, haha! De gjorde fina arbeten om Sverige! 
Det var trevligt att käka lunch med Freddie, always fun to catch up! 

Sedan jobbade jag kväll, Hampus skjutsade upp mig och skjutsade hem Vican- tack Hampus!! Det var The Super Gang som jobbade idag! Hanna gjorde mackor, Bea stod i disken till åtta, jag, Annika, Emma och Erika serverade. Synd egentligen att det var så lugnt för annars have vi minnsan visat vad vi går för!! Vi stängde och låste tre minuter innan nio, NICE!!! 

Nu ska jag gå och lägga mig, för i morgon jobbar jag morgon!!! 
Till top