Chiquitita

Oförglömligt / Permalink / 0
Igår var det bara jag och Vican i serveringen efter fyra, men vi hade i alla fall Bea i disken vilket var underbart eftersom det var lite kaos i ett par timmar! Men allt lugnade ner sig då regnet kom. Fick ihop bra dricks också, men gud vad folk tjatar om denna jävla JP insändaren som påstod att våra mackor skulle ha blivit mindre, vilket är skitsnack!! Men det verkar ju som om folk gärna kommer upp för att kolla om det stämmer, så all publicitet är väl bra publicitet, haha! 

Igårkväll chattade jag lite med Ben, och han skojade om att alla Abba låtar var om honom. Så jag skojade och sa: "om jag var en Abba låt, undra vilken jag skulle vara då?" Han bara: "öhh?" Varpå jag svarade: "Vaddå, har du aldrig hört något fråga något sådan förut eller?" haha! Men så svarade han plötsligt, väldigt simpelt: "Chiquitita." Det var gulligt tyckte jag, för den låten är fin. 

Jag chattade lite med Emme Pemme igår och det verkar som att jag antagligen åker till Skövde nästa måndag och firar hennes födelsedag och stannar över natten, så kanske hon och jag går ut om vi kan, woop!! Ska bli så underbart att se henne och Nohis igen! 


Till top