I'm in love...

Oförglömligt / Permalink / 1
Åh gud vad jag är kär. 
Så fruktansvärt, fruktansvärt KÄR! 
Det bubblar i magen och jag inte annat än att le då jag tänker på denna underbara, underbara STAD! muhaha! Det finns inget så underbart som Portsmouth då vädret är sinnesjukt underbart! 
Igår och idag har det varit strålande solsken och gårdagen tillbringades mest ute i solen på the common med polarna. Efter vår exam gick vi till the Reg och firade lite att det var över, det hade gått skit för alla i princip (förutom Ed, men han räknas inte haha!). Sedan gick vi till COOP och köpte lite mer alkhol och stack ner till the Common där vi satt hela dagen! Pojkarna spelade lite fotboll och sedan spelade vi alla brännboll. Jag var enda tjejen i ena laget och Steve var enda killen i det andra laget, haha, fett kul! 
Sedan gick jag och Steve hem till honom och vi spelade biljard och drack lite mer, Ellie kom förbi och vi spelade mer biljard och sedan tittade vi alla på film- Don't mess with the Zohan. Haha, den såg jag på bio! Tror det var med Annika, Adrien och Monica va? 
Sov på soffan hos Steve, vaknade strax innan tio (gött som fan!!) och spelat biljard och glott på tv hela dagen. 

Ikväll är det End of Year Summer Beach Party Ball. Ska bli skoj tror jag! Sedan antagligen beach party efteråt, soft! Jag ska strax upp och förfesta med brudarna på nionde våningen, inte illa. Jag har på mig en somrig klänning. Solbränd har man ju också lyckats bli så klart, haha! 

Åh, som sagt, så kär, så kär i denna underbara sommar-stad. Finns det något bättre än sol och hav och goda vänners sällskap? Jag vill aldrig att det ska ta slut... 


Kat i solen!


Steve i solen! haha 


Ed!



Sian och Ben


Kim


Jag, uruselt kort! haha


Ben och Steve dummar sig med en bkiniöverdel








Kai




Charlotte, Zola och Kai i solen på the common

Henry 


Kat


























#1 - - emme:

ser mysigt ut :) hoppas vi kan komma och hälsa på någongång :)

Vem är det som har köpt en sån otroligt snygg bikini? :P

Till top