Schizophrenia

Oförglömligt / Permalink / 2
Min exam gick helt OK, ungefär som jag trodde. Så länge jag får 40% så är det ju chill. Tiden gick rätt fort, förutom sista kvarten för då var jag klar. Så måste man sitta och vänta. Sedan när den kvarten har gått måste man sitta och vänta tyst medans de går fram och tillbaka och hämtar alla papper. Det känns som en evighet. Till slut är man FRI!
Typ.
För man måste hem och börja råplugga inför nästa exam. Något jag nu har gjort i några timmar. Klockan är nu tio över tre och jag har gett upp och ska strax gå och lägga mig. Det sista jag ska göra innan jag somnar är att läsa igenom mina 34 sidor av anteckningar som tagit flera dagar att skriva, allt för att göra ett prov på två timmar imorgon.
Tack och lov att det är ett intressant ämne! Abnormal psychology är underbart! Kom precis på att jag måste snabbt läsa igenom om sexual disorders för det har jag inte hunnit kolla på alls och jag måste friska upp minnet. Jag har inte ens hunnit göra några anteckningar på det, så det får bli att läsa från boken och hoppas att något fastnar inför imorgon. Ikväll har jag i princip bara fokuserat på schizofreni, jag hoppas att uppsatsfrågan kommer handla om det, för jag känner att jag har mycket att skriva ner i den frågan! Minst av allt vill jag nog ha den om depression. Jag trodde först att jag inte ville ha den om barn och deras disorders, men tror nog att det kan vara lättare att bullshitta än att skriva om för och nack-delar med piller vs kognitiv beteende terapi!

Annars, vad har man gjort idag? Gick till Spar och köpte toapapper, bröd, mjölk och ägg. Tittade på en film med Ellie och Jess. Sedan kom Annika hem, woho! Jag hängde med henne till Spar för hon var riktigt hungrig!
"Titta månen Annika!"
"Ja, jag vet. Jag har stirrat på den i en timme." Haha!

Godnatt på er, önska mig lycka till, haha!
#1 - - Hanna:

Hahaha love the quote!

#2 - - Erika:

Haha jag med!

Till top