I am back people!!!

Oförglömligt / Permalink / 0
Idag fick jag min dator så jag är back in business. Nu kan jag börja uppdatera er om mitt liv igen. Det är så skönt att äntligen ha en dator, ni anar inte!!
Idag registrerade vi oss, så nu är vi officiellt andraårselever. Det känns bra!! Nästa vecka börjar föreläsningar och det är dags att börja jobba hårt. Det kommer att bli ett tufft år, för nu gäller det verkligen. Jag kommer nog vara stressad mycket, men jag ser också fram emot det. 
Jag älskar att vara tillbaka i Portsmouth, jag är så fruktansvärt glad! Vädret är som vanligt vackert nästa hela tiden. Solen skiner och det är fortfarande sommar om ni frågar mig. Me like!!! 
Syrran och Malini har varit här i nästan en vecka nu. jag har inte kunnat göra så mycket med om, men jag hoppas de har haft trevligt i alla fall! Givetvis har det varit mycket festande sedan jag kom tillbaka, det är ju Pompey!! I LOVE IT!!
Har också haft lite boy trouble a la Charlotte style. Ben, som jag träffade innan vi alla stack hem för sommaren, är inte över sitt ex så det hände absolut ingenting med honom. Men jag träffade en jätte-snäll 24åring vid namn Paul förra veckan, och han frågade ut mig på mitt livs första dejt! Han hämtade mig på onsdagen och vi åkte till Gunwharf och bowlade och sedan gick vi till puben för en drink. Det var supermysigt, och jag trodde allting hade gått jättebra men då jag skickade honom ett sms ett par dagar senare och frågade vad han hade för planer för kvällen, svarade han att han skulle ville vara ärlig med mig och sa att han inte letade efter något seriöst just nu och var ledsen om det verkade som om han hade "messed me around." Givetvis en lögn från hans sida, för om man inte letar efter något seriöst så går man inte på en dejt med någon. Man frågar inte vad personens favoritfilmer är eller vad man tycker om för musik, eller vart man rest etc. Det fanns inte direkt någon kemi, men jag hade i alla fall trevligt och det var mysigt att gå på dejt! Synd att han var så jävla SNYGG, haha! 
Jag hoppas jag får mitt lån väldigt väldigt snart eftersom hyran ska betalas den första, och jag inte har 300 pund för tillfället!! När lånet väl kommer in tänkte jag betala för sex månader framöver, det blir nog bra. 
Hoppas alla har det bra hemma i Sverige, det känns bra att börja blogga ordentligt igen!! 
Till top