Oh life!!!

Oförglömligt / Permalink / 0
Åh, igårkväll kom Andrew över och han hade köpt mig en present haha söööt. Han gav mig kakformar så jag kan baka en stor cupcake!! Han hade sett den på tv och fått den efterskickad haha, så sött. Vi spelade alfabet (han vann, men jag var nära!!) och sedan myste vi ett par timmar innan han gick hem för att sova eftersom han skulle upp klockan sex på morgonen. Men ikväll stannar han över natten eftersom han inte börjar för ens klockan fem imorgon.

Jag har varit inne i stan idag med Ellie och köpt lite grejor till semestern. Köpte två jättefin långa klännigar och solkräm. 50+ SPF. Köpte också ett par nya trosor från primark eftersom det är löjligt billigt där och jag behövde nya. Passade också på att köpa ett litet cupcake halsband men när jag kollade i påsen då jag kom hem låg den inte däri!! Men betalat för den har jag, så ska nog gå tillbaka imorgon och se om jag kan få en ny. Även om jag ju inte kan bevisa att jag aldrig fick den. Men den kostar bara 15 spänn typ så det är chill.

Jag ska snart göra mig iordning och bege mig ner till Albert Road där jag ska träffa Steve, och förhoppningsvis Ben också om han vill! Vi ska ta oss ett par drinkar för att fira min födelsedag. Andrew ska hänga på tror jag. Han sa i alla fall igårkväll att han gärna ville. Tror dock inte att han hinner till klockan sju eftersom han slutar jobbet klockan sex, men vi får väl se vad han säger. Det blir en lugn kväll i vilket fall, jag vill hem och mysa i mina nya pyamasbyxor som jag köpte idag från primark också. Primark är typ bäst ibland!!
Till top