Back in Svedala!

Oförglömligt / Permalink / 0
Jahapp, så var man hemma! Gick ut och åt på Hamnkrogen igårkväll vilket var mycket trevlig. Efter det gick jag till Pir Kro och träffade Emma där. Det var ganska mycket folk faktiskt. Hanna, Nirro och Matilda kom ner också så det var superskoj att hänga med dom! Så kul att se tjejerna igen!

Idag har jag pratat med Andrew på skype, det var fint att höra hans röst. Sedan gick jag ner till Gränna i regnet och träffade Annika, Hanna och Andrea på Haglunds. Mycket trevligt med fika! Sedan gick jag, Annika och Hanna till turistbyrån och jag köpte ett vykort till Andrew med en älg på. Han ville ha ett vykort med ett typiskt svenskt djur, så då får han det! Hihi, jag hoppas han blir glad.

Sedan gick vi hem till Annika och efter att Hanna hade gått till jobbet gick jag och Annika ner till källaren och spelade TP. Skrattade ganska mycket. Men jag trodde jag skulle dö av skratt när en av frågorna var: "hur många hårstrån finns det i en afrikansk hårsäck?" Svaret är tydligen tre. Så Annika sa: "Det ska jag kolla med Monica... Eller Nirro!" varpå jag säger: "öhm, Nirro är inte från Afrika." Hahahaha, så sjukt kul!

Sedan gick jag hem i regnet och jag har mest suttit vid datorn, chattat med Andrew ganska mycket. Han hade hört två reklam snuttar om Nandos (välkänd resturang) så han tyckte definitivt vi skulle gå dit när jag kommer tillbaka, han tyckte det var ett tecken haha. Jag sa också att jag vill gå på zoo, så vi sa att vi ska göra det också.

I helgen kommer Emelie till Gränna, det ska bli så himla kul att se henne woho!! Hoppas på fint väder, för jag vill grilla och bada i poolen på lördag om det går.
Till top