I get around

Oförglömligt / Permalink / 0
Igårkväll blev jag räddad från tristess av Kats housemates Andy, Kirstie och Lewis. Gick över till dom och tittade på tv, men vi snackade mest igenom det mesta haha. Det var Pirates of the Carabbean II på tv så glodde på det lite i bakgrunden.

Idag vaknade jag av att Annika ringde fem i nio på morgonen engelsk tid haha, jag bara: "du är medveten om att klockan är fem i nio här borta?" Annika: "Ja, det var det som var meningen." Eller något liknande haha. Men det gjorde inget, jag somnade snabbt om kan jag lova!

Har tvättat kläder idag och dom hänger på strecket. Så har jag rensat massa ogräs i trädgården, men faaan vilka vidriga gråsuggor det var överallt. Trodde jag skulle spy. Som är så grymt äckliga.

http://mnc.nu/media/cache/img/MNC/2009/04/Atlas/Media/modules/articleimages/MNC/2009/04/22/12/grasugga1_2043962171.jpg

 

På tal om äckliga djur, Steve tog en bild på en svinäcklig spindel på mitt hus för ett par veckor sedan då vi hade en liten grillkväll hemma hos os. Vidrigt.

 

Jag hoppas jag aldrig behöver se något sådant igen.

Till top