Orka rubrik..!

Oförglömligt / Permalink / 0
Igår var supermysigt hos Andrew, som vanligt, får man vara såhär kär? Vi tittade på tv och myste. Idag vaknade vi rätt tidigt och vi gick och käkade frukost. Sedan gick vi in till stan och lullade runt lite. Andrew behövde en ny väska och jag behövde nya lakan och den här gången köpte jag verkligen några haha!

Jag var supertrött när jag kom hem från stan så vilade en timme innan jag hade en föreläsning klockan sex på kvällen. Det var bara en engångsföretelse som tur var och den pågick bara i en timme istället för två vilket var skönt! Imorgon börjar jag dock klockan nio på morgonen så jag ska strax gå och lägga mig. Jag och Laura åt steak pie till middag vilket var supergott!

Idag åkte Vican till Uni, hoppas hon har det skoj! Men det tror jag säkert att hon har hehe!
Till top