Goda Nyheter

Oförglömligt / Permalink / 0
Igår hade jag ett telefonsvar på mobilen där killen som intervjuade mig sa att han vill erbjuda mig jobbet, och att han kan erbjuda mig en permanent position istället för en temporär. Han bad mig ringa honom tillbaka på Torsdag för detaljer, men detta är så himla goda nyheter. Jag har börjat kolla lite på hus och sådär i Reading, och det finns rätt många att titta på. Får hålla tummarna nu att allt går bra när jag ringer imorgonbitti och reder ut allting. Vet inte när jag börjar, men jag tror nästa vecka. En sådan himla lättnat. Jag börjar tänka på hur jag ska dekorera mitt rum till jul och det gör mig så exalterad...! Vill flytta nu!

Allt detta överskuggades lite av ett ganska så stort bråk mellan mig och Steve. Jag tänker inte förklara allt som hände men jag känner verkligen att jag inte gjort något fel. Vi får se vad som händer.

In till the Job Centre imorgon och förhoppningsvis förklara att jag fått jobb nu och inte behöver deras hjälp längre hehe.
Till top