Hej hej!

Oförglömligt / Permalink / 0
Ännu en helg har gått förbi! Det har inte hänt så mycket, var ledig på fredagen och jag fick en liten bokhylla levererad. Tog mig timmar att bygga ihop den, och gjorde fel några gånger, men fick till slut ihop det och ser så bra ut nu! Nu kan jag äntligen ha mina böcker i en hylla istället för att ha dom i en låda under skrivbordet! Ser så mycket bättre ut nu!

På kvällen kom Andrew över, han hade jobbat, och vi tittade på tv och myste. Jag lagade hamburgare med pommes. På lördag jobbade jag till halvsex, sedan gick jag över till Andrew som hade en ledig dag! Vi tittade på tredje Bourne filmen, vi har sett första och andra i senaste veckan. Den var bra! Så myste vi bara. Imorse var jag ledig och Andrew började klockan nio. Kändes faktiskt jobbigt att han gick, jag kände så för att mysa och kunde inte tänka på något annat än honom hela dagen, kände mig alldeles nykär haha! Som tur var kom han över efter jobbet en sväng för att ge mig ett par extra kramar. Jag tror det blir så när vi inte har en ledig dag tillsammans i veckan och vi bara tillbringar korta kvällar tillsammans. Då vill jag ha lite extra mys.

Den 27e åker han till "London" (Utanför London egentligen), för att hjälpa till med den här nya affären. Han är borta i två veckor, men får väl hoppas att han kommer tillbaka dom dagarna han är ledig om jag är det också, eller om jag åker till honom. Han får ett superfint hotellrum, värsta lyxen! Jag är så stolt över honom, men känns samtidigt ganska tungt att han inte kommer vara här hos mig på min födelsedag. Men jag får festa till det med mina vänner..!

Hoppas alla mår bra!
Till top