Underbara, underbara man

Oförglömligt / Permalink / 0
Nu har jag inte bloggat på alldeles, alldeles för länge igen... Vet inte varför jag aldrig har lust men sånt är livet! Har i alla fall firat min födelesdag tidigt den här helgen! Daniel kom i Torsdags och hälsade på, han var på semester i England, han bjöd på mat och köpte mig en jättefin klänning i födelsedagspresent! Det är bra att ha en storebror!

Igår efter jobbet gjorde jag mig iordning och tog på mig min nya, fina klänning och jag och Andrew gick till Loch Fyne (en fin fisk och skaldjurs-restaurang!) och åt middag med hans föräldrar som bjöd! Vi drack bubbligt och åt ostron till förrätt, vit fisk till huvudrätt för mig (Andre åt musslor!) och sorbet till efterätt! Super-rolig kväll, och så gick vi till en bar efteråt och drack en drink innan vi alla gick hem.

När jag och Andrew kom hem till honom så gav han mig hans presenter. Dom var underbara. Han gav mig en bunt fina foton från Instagram utskrivna på polaroid liknande format och man fick en sharpie penna med den så man kunde skriva beskrivningar under dom. En parfym som luktar jätte-gott och ett fint armbandsur!! Så himla fina presenter, blev hur glad som helst!
Han gav mig ett jätteroligt kort också, det var ett kort jag har sett förut för ca ett år sedan som jag garvade ihjäl mig åt när jag såg och han lyckades hitta den igen!! Så himla kul! Men han hade skrivit så fint inuti, jag översätter till svenska: "Charlotte, Grattis på födelsedagen! Du är så generös och underhållande. Jag älskar det, och jag älskar dig. Förändras inte. Förlåt för att jag inte kommer vara där på din riktiga födelsedag, men jag är säker på att vi kommer ha en bra framtid tillsammans". Jag dör så fin han är, älskar honom så mycket jag nästan spricker! Men nu har han åkt till Watford, utanför London, för att jobba. Tror han kommer tillbaka nästa lördag för ett par nätter, så han borde vara här för att festa med mig och mina vänner eftersom jag ska ha stor utekväll nästa helg!

Åh, och så har jag e-mailat min hyresvärd idag också! Flyttar ihop med Andrew om två månader. Vi ska bara hitta en lägenhet! Längtar!!



Nu kommer en lista jag vill svara på haha!
1. Var är din mobiltelefon?
Bredvid mig
2. Var är din andra hälft?
På ett hotellrum i Watford där han ska jobba i två veckor
3. Ditt hår?
Är uppsatt just nu
4. Ditt humör?
Trött, mätt, saknar Andrew redan haha! Men längtar till helgen!
5. Din dagsplan?
Det är kväll så har ingen dagsplan!

6. Det bästa du vet?
När jag vaknar på morgonen av att Andrew vänder sig om och håller om mig hårt, och kysser mig i nacken.
7. Din dröm i natt?
Andrew hade rakat av sig allt sitt underbara, lockiga hår!!!! Åhhh det var så hemskt haha!!
8. Ditt livsmål?
Vara lycklig och nöjd med allt jag gjort!
9. Rummet du är i?
Mitt vardagsrum.
10. Din hobby?
Tycker om att skriva.
11. Din skräck?
Spindlar, att bli ensam.
12. Var vill du vara om sex år?
Ingen som helst aning! Kanske flyttat till en annan stad? Och mycket bättre jobb som betalar bättre haha!
13. Var var du igår kväll?
På resturang, en bar och Andrews lägenhet!
14. Vad är du inte?
Vet inte om denna fråga menar VAR är du inte.. Men tycker det vore en konstig fråga.. sååå, jag är inte... en idiot?! haha
15. En sak du önskar dig?
Att jag och Andrew hittar en fin-fin lägenhet snart!

16. Var växte du upp?
Mestadels i lilla Gränna, vilket var trevligt. Men också ett par år i England.
17. Det senaste du gjorde?
Åt middag, jag gjorde egna köttbullar!

18. Dina kläder?
Har bara på mig leggings och en gammal bomullsklänning.
19. Din tv?
En ganska stor platt-tv som bara är i vårt hus. Andrews föräldrar har gett honom deras gamla platt-tv så den ska vi ha i vår nya lägenhet!
20. Ditt/dina husdjur?
Hemma i Sverige har vi en liten katt som heter WInky, hon är söt!
21. Din dator?
En macbook pro.
22. Din bästa ägodel?
Just nu är det nog presenterna jag fick igår av Andrew! Och så min iPhone och dator också haha!
23. Saknar någon?
Saknar mina vänner och familj i Sverige!
24. Din bil?
Har inte ens en cykel.
25. Något du inte har på dig?
Playsuit, fruktansvärt om man inte har figuren för det.
26. Favoritaffär?
Åh... jag vet inte!!! Älskar Republic och River Island, Top Shop och ibland New Look och H&M. Men får nog ändå svara Boots bara för att de har allt man behöver och deras poäng kort är det bästa som finns!!

27. Din sommar?
Har varit riktigt bra, om än smått regning ibland! Har mest jobbat, men hann också med en semester till Sverige med Andrew vilket var underbart! Har haft mycket kul, och sommaren är faktiskt inte över ännu!
28. Älskar någon?
Jag älskar Andrew med vartenda fiber i min kropp, så jag ibland måste krama något riktigt hårt för att jag inte ska sprängas. Älskar givetvis mina vänner och min familj!

29. Favoritfärg?
Lila och mörkblå
30. När skrattade du senast?
Typ en minut sedan då en komiker sa något kul på tv.
31. När grät du senast?
Jag kommer inte ihåg! Tårades upp lite igår då jag fick presenter och kort av Andrew eftersom det var så fint. Började nästan gråta lite förut då Carol visade mig en skitstor spindel i duschen och det bara är hon och jag hemma!!


.
Till top