Trist lördag

Oförglömligt / Permalink / 0
Ja, ni... Detta med att skriva varje dag har ju gått sådär?! Haha, jaa men det har ju inte hänt något och när det har hänt något så har jag varit upptagen. I torsdags kom Andrew över till mig efter jobbet och jag lagade lasagne och vi tittade på film. På fredag gick vi runt på stan lite, jag behövde jeans till jobbet eftersom jag avskyr att använda mina "fina" jeans till jobbet. Andrew bjöd mig på donken. Sedan gick jag hem snabbt och ordnade lite grejor innan jag gick tillbaka till Andrew, vi spelade lite spel innan vi tog oss till tågstationen och åkte till hans föräldrar som bjöd på curry. Han syster var på besök också, var trevligt. Sov hos Andrew och sedan gick jag till jobbet imorse. Kom hem runt sju tiden och ja.. jag vetefan var alla är? Dom är väl ute på äventyr eftersom det är lördagkväll.
Själv sitter jag ensam i vardagsrummet och tittar på dålig tv och känner mig ganska ensam och lite ledsen. Pratade i alla fall med Steve och Kat och mamma, så mår lite bättre nu. Men surt att vara själv på en lördag, speciellt när jag är ledig på Söndagar. Aja. Sånt är livet antar jag.
Till top