Hej å hå!

Allmänt / Permalink / 0

Hej och hå, vilken vecka det var med inbrott och allt, har varit ganska omtumlande! Önskar givetvis att jag hade goda nyheter angående min kära dator men tyvärr så har polisen inte hört av sig och jag tror knappast jag får återse min älskade MacBook! Det kändes i fredags vill jag lova då jag var ensam hemma i flera timmar och TVn inte fungerade! Hade jag haft min dator hade jag ju tittar på desperate housewives!! Men aka, det är väl inte hela världen. De tog inte min kamera, mina iPods eller några smycken och jag af som sagt det mesta uppbackat på en extern hårddisk! Om det är något jag kan tipsa om så är det just det- backa upp er dator med jämna mellanrum fält en extern hårddisk för det tröstar faktiskt som fan om något händer med datorn, typ om den går sönder eller blir stulen!

Hade i alla fall en mysig lördag kväll med Andrew och en hel söndag tillsammans igen. Vi gick på stan och kollade på resväskor åt Andrew eftersom han inte äger en egen och det kan ju vara bra att ha då vi åker på semester! Kollade också på möbler och sådant, drömmer mig bort till en fin etta jag kan dela med Andrew... Vill typ bort från den här huset innan vi får inbrott igen haha! Det blir nog bra, den som väntar på nåt gott...

 


30 dagar kvar!

Till top