Jag vill ha värme!

Vardag / Permalink / 0
Alltså är SÅ trött på denna kyla. NÄR kommer värmen?! Imorse när jag vaknade och gjorde frukost så sken solen och det var sååå fint ute. Skulle mer än gärna vilja äta min frukost på balkonen men det går inte för det är för kallt. Är ju för fan snart Maj, såhär sent brukar våren aldrig komma! Urgh. 
 
Är i alla fall bara fyra och en halv vecka kvar till vår semester, ska bli så himla gött!! Kör i en extra växel nu så här nära semestern, ingen alkhol och inget socker för ens vi är på flygplatsen! Väger just nu 67 kilo, får se om jag kan ta ner det till 62 eller så fram tills dess. 
 
Idag är jag ledig och jag tänkte gå och kanske köpa några nya växter till lägenheten, tänkte titta lite på inredningsgrejor på TK Maxx om en stund... Väntar bara på att Andrew ska föra över pengar till vårt gemensamma konto haha! Jag får lön på Fredag, och den lönen inehåller dessutom min bonus woho!
 
Längtar SÅ till vår Sverige resa dessutom. Är så nöjd med mina planer för Stockholm. Har till och med bokat bord för två middagar och en lunch. Så skönt att ha grejor planerat!! 
 
Ikväll ska jag till gymmet med Helen. Jag var där igårkväll och körde styrketräning för benen. Idag blir det bröst och triceps! WOHO! 
Till top