Ledig

Vardag / Permalink / 1
Idag är jag ledig och jag har varit och simmat en kilometer på Hilton hotell! Var jätteskönt. Har gått ner 1.1 kilo senaste veckan vilket är totalt 5.6 kilo sedan första januari :) dom första kilona var nog bara vatten för gick ner typ tre kilo på fem dagar första veckan haha! Har sedan dess gått ner mellan 0.8 kilo och 1.1 kilo i veckan vilket känns bra! Fortsätter helt enkelt med det jag gör :) 

Har bokat flygbiljett med Vickan till Sverige för morfars begravning som blir den 12e februari. Känns konstigt men låter som det kommer bli en fin begravning. Tror inte riktigt detta kommer sjunka in ordentligt för ens jag är i Sverige och träffar resten av familjen. Ska bli skönt att träffa alla. Vi åker i alla fall onsdagen den 10e på kvällen och så hem igen söndagen den 14e- alla hjärtans dag! Jag går tillbaka en dag tidigare från semestern nästa söndag (den sjunde) så att jag kan få en extra ledig dag veckan efter, så jobbar jag onsdagen istället. Då blir alltså torsdag och fredag mina lediga dagar och jag behöver bara ta en semesterdag (lördag). Söndag är min lediga dag igen (våra veckor går söndag till söndag). Så det var ju löst bra. 

För er som inte sett dödsannonsen i Jönköpingsposten kan ni läsa här, den här så fin. Klicka på bilden så bör bi se hela! Finns också på familjesidan.se sök bara morfars namn. 


#1 - - Annika:

Grymt jobbat med mat o träning👍 o säg till om jag kan hjälpa med nåt. Eller om du behöver låna nåt till begravningen. Jag har ju tyvärr varit på fyra stycken senaste åren så jag har mycket svarta begravningskläder eller en kappa om du behöver låna❤️

Svar: Tack! :) och tack för erbjudandet- en kappa vore faktiskt väldigt hjälpsamt, jag hör av mig när jag är i Sverige så kan vi ordna att ses så kan jag kanske prova om jag inte har något annat ordnat till dess! Vad gullig du är ❤️
Charlotte

Till top