Träningsvärk

Vardag / Permalink / 0
Vilken träningsvärk jag haft idag alltså!!! Helt sjukt. Armar, axlar, mage och lår. Varje gång jag sätter mig ner så får jag hålla andan typ haha! Men är ju bra att appen fungerar och ger mig ordentlig träning. Gjorde gods fisk tacos till middag ikväll, recept från Jamie Oliver: 


Jag trodde det skulle bli gott men insåg inte HUR gott. Så skönt att hitta nyttiga recept som inte är tråkiga och smaklösa! Rekommenderar verkligen hans senaste receptbok, jamies supermat tror jag den heter på svenska. Även om jag inte gillar begreppet supermat (bara marknadsföring) så är recepten gudomliga! Har provat tre stycken nu och dom var alla jättegoda. Han har frukost, lunch och middagsrecept men lunch och middagsreceoten kan lätt bytas med varandra. Till exempel var kvällens middag från lunch delen hehe! 
Till top