Hösten är påväg.

Vardag / Permalink / 0
Nu börjar det likna höst ute, och som vanligt varj år börjar jag känna mig super mysig! Är så glad att jag oftast njuter av att årstider förändras. Även om jag ibland kan tycka vintern är lite väl lång. I alla fall inte lika lång här som i Sverige, och det är ju skönt! Det enda jag kan tycka är jobbigt också är att det blir mörkt så tidigt. Saknar långa dagar med soljus! 

Det är i alla fall fortfarandra varmt i England, runt 20 grader eller så dom flesta dagarna. Men nätterna är kallare och det känns i luften, att snart ramlar löven. Dom har redan börjat sälja julgrejor i mataffärerna, choklad och sånt där och det är nu jag börjar kolla på julklappar. Åh, vet bara vad jag ska köpa till mormor (brevpapper!), måste fundera på alla andra också. Men det är ju Andrews födelsedag först. INGEN aning om vad jag ska köpa till honom! Blir verkligen svårare för varje år som går haha?! Ska göra lite online undersökningar senare hehe. 
 
Idag är det Söndag och jag är ledig. Imorse gick jag upp och mötte Helen på gymmet! Vi körde lite styrketräning på benen, och sedan en circuit för magmusklerna. Mådde så himla bra efteråt, och nu känner jag mig så avslappnad och mysig. Sitter med en kopp te och bara njuter av min lediget. 
 
 
Till top