Dags igen!

Vardag / Permalink / 0
Verkar som det nu har blivit tradition för mig att uppdatera ett par gånger i månaden nu med allt på en gång haha?! I alla fall tar jag väl över från där jag slutade sist, den 12e April. Då vad både jag och Andrew lediga så vi gick till TK Maxx för att hitta en present till Rebecca och Jason. Jag hittade en fin Vera Wang flasköppnar och flaskstoppare, Den kostar ca £40 på nätet men fick den för £14.99 på TK, woop! Den 13 April, skärtorsdagen, var jag och Andrew hembjudna till Sarah och Daren. Andrews och Sarahs föräldrar kom också. Eftersom vi alla var upptagna över påskhelgen så hade vi vår påskmiddag då. Kul att det var hos Sarah och Daren också, så slapp Linda laga en stor middag åt oss alla. Vi åt lamm med grekiskt tema eftersom vi alla var i Grekland förra året, kul ju! Det var gott och kul! 

Nästa dag var jag fan bakis såklart även fast jag inte hade druckit så mycket och drack massor med vatten. Så sjukt irriterande? Speciellt eftersom vi skulle till London och hälsa på Rebecca och Jason, woho! Det var så himla kul, vi stannade två nätter och det gjorde John också. Första dagen hängde vi bara hemma och Rebecca lagade svamprisotto - var sååå gott! Andra dagen gick vi ut och Rebecca och Jason visade oss kyrkan dom ska gifta sig i nästa Juli, vilket vi givetvis är bjudna till. Sedan tog dom oss till en fin liten pub längst kanalen där vi åt lunch och drack vin/öl/gin och tonics. Vi åt pizza på kvällen och kollade på film! 
 
 
 
 
 
 
Sedan dess har jag bara jobbat och gått till gymmet i prinicp! Men igårkväll gick jag ut på middag med Helen, Sutha och Leanne. Vi åt sushi på en resturang som heter sushimania. Det är all you can eat för 17 pund bara. SÅ GÖTT. Man beställer sex olika grejor i taget till bordet, så får man ju flera bitar av varje grej liksom. Var helt sjukt mätta efter det. Men det var supertrevligt i alla fall. 
 
Idag är jag ledig och tar det mest lugnt, men har pluggat dom senaste tre timmarna eller så. Skrivit ca 1000 ord. Känns bra! 
Till top