Dag 57

Vardag / Permalink / 0
Nu har det gått ett litet tag sedan jag sist bloggade! Men jag har jobbat väldigt många stängningar på sista tiden. Men idag är jag ledig. Jag har pluggat massor idag, är snart klar med kursen woho! Ska försöka få allt inlämnat inom en vecka. Jag har också äntligen varit ute och sprungit igen, så himla skönt. Idag kändes det som hösten första ordentliga dag. Sådan där kall men skön luft ute ni vet, som luktar rätt gott. Och lite moln, lite sol, och lite regn. Och när solen kommer fram är den sådär super gul och härlig. Så mysigt! Tror jag kommer trivas med hösten i London!

Annars då? Känns som jag vänt något slags känslomässigt hörn. Jag mår bättre. Jag börjar se fram emot saker. Jag tänker inte på Andrew konstant utan på andra grejor också. Jag drömmer inte om honom varje natt, fast jag får fortfarande mardrömmar rätt ofta. Men inte lika mycket som för en månad sedan. Jag vet att jag kommer ha svackor och dagar och minuter och sekunder då allt känns hopplöst. Men det känns som jag är på rätt spår i alla fall.

Det här blir nog bra ska ni se. Spännande att se hur mitt liv kommer se ut om ett år! Hur tror ni? :)
Till top