Just nu

Listor, Vardag / Permalink / 0
đŸ€” TĂ€nker jag pĂ„:
En himla snygg man. 

😃 Är jag glad över: 
Att jag bor i London och har sĂ„ fina vĂ€nner. 

đŸ« Äter jag helst: 
Choklad Ă€r livet. 

💋LĂ€ngtar jag efter: 
Kyssas med en himla snygg man. Men vet ej om det blir av snart. 

🌧 Ă„r jag ledsen över: 
En himla snygg man. Och att det regnar. IGEN. 

📖 LĂ€ser jag: 
"How not to be a boy" av Robert Webb 

đŸ˜© Ă„r jag stressad över: 
LĂ€karbesök jag mĂ„ste ordna hela tiden, att jag har sĂ„ jĂ€vla lite pengar jĂ€mt, att jag inte vet vad som kommer hĂ€nda med jobb, och en himla snygg man. 

🌆Är jag nöjd med: 
London.

❀ Drömmer jag om: 
Vad tror ni? En himla snygg man sĂ„klart! ;) och  choklad. Och sol sĂ„ jag kan sitta ute pĂ„ en pub och dricka öl med kompisar. NĂ„gra av dessa kommer ju i alla fall hĂ€nda!! 

Till top