Hej igen

Vardag / Permalink / 0
Jag tänkte jag skulle försöka börja blogga ordentligt igen. Bli kär i att skriva mer regelbundet. Men vi får se. Lusten för saker och ting kommer och går, jag tar tillvara på dagar och timmar när jag vill göra grejor. 
 
Jag har gått med i gymmet igen nyligen, det är lite utanför där jag bor men det ska öppna ett gym i Leytonstone snart så köp på detta tills dess. Är billigt med. Vet att jag mår så mycket bättre när jag tränar. Är ju något att göra med. Gymmet har en stor del som bara är för kvinnor, det har allt jag behöver inklusive vikter så det kämns jätteskönt att kunna träna utan att ha män som glor på en.
 
I fredags var jag på middag med min kompis Jodie från jobbet, det var jättemysigt. Älskar att gå på resturang! 
 
Jag ska vara en av Ellies 4 brudtärnor när hon och Sven gifter sig i Februari 2021, hon har köpt kläningar åt oss och jag ska träffa henne på Fredag så ska prova den då! Ska bli mysigt.
 
Idag har jag storhandlat mat och sedan har jag bara myst i mitt rum med tända ljus och Netflix. Känns väldigt mycket höst nu. 
 
 
Till top